§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy ekotimbud.pl (dalej „Sklep”) prowadzony jest przez firmę EkoTimbud Tomasz Kąkol (dalej „Sprzedawca”) z siedzibą w Legionowo 05 – 120 ul. Mazowiecka 4 (dalej „adres Sprzedawcy”), wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą numer NIP: 536 196 37 80 oraz numer REGON: 522678347.
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie oraz prawa i obowiązki Kupującego.
- Kupujący zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. W trakcie procesu rejestracji lub składania zamówienia, Kupujący zostanie poproszony o zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu, korzystając z dostępnej funkcjonalności „check-box”.
- Zakup w Sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§ 2. Świadectwa charakterystyki energetycznej
- Sklep oferuje sprzedaż świadectw charakterystyki energetycznej dla różnego rodzaju budynków i lokali (dalej „świadectwo” lub „świadectwo charakterystyki energetycznej”), sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 28 marca 2023 r. zmieniającym Rozporządzenie w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej
- USTAWĄ z dnia 7 października 2022 r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy – Prawo budowlane
- Wszystkie świadectwa oferowane w Sklepie są sporządzane przez Tomasza Kąkola, umieszczonego w wykazie osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej pod numerem 15390, data wpisu 2019-04-02. Świadectwa wprowadzane są do wykazu świadectw charakterystyki energetycznej. Oba ww. wykazy jest częścią Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, prowadzonego przez Ministra Rozwoju i Technologii.
- Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych danych niezbędnych do wystawienia świadectwa charakterystyki energetycznej.
§ 3. Procedura zakupowa
- Zakup świadectwa charakterystyki energetycznej przez stronę www.ekotimbud.pl odbywa się w następujących krokach:
- Kupujący dokonuje wyboru świadectwa charakterystyki energetycznej w zależności od rodzaju nieruchomości oraz wypełnia formularz informacyjny o nieruchomości, podając wymagane dane i informacje zgodnie ze stanem faktycznym.
- Po wypełnieniu formularza, Kupujący dokonuje wyboru trybu realizacji zamówienia. Sklep oferuje realizację zamówień w dwóch trybach: standard (5 dni roboczych) lub ekspres (do 24 h). W tym kroku Kupujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem sklepu. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się okres między momentem potwierdzenia złożenia zamówienia przez Kupującego a wysłaniem dokumentu przez Sprzedawcę w wybrany przez Kupującego sposób.
- W kolejnym kroku Kupujący wybiera preferowany sposób płatności oraz dostawy.
- Następnie pojawi się podsumowanie wszystkich kosztów zamawianego świadectwa oraz napis o treści „zamawiam świadectwo i zobowiązuje się za nie zapłacić”.
- Po kliknięciu w komunikat „zamawiam świadectwo i zobowiązuje się za nie zapłacić” Kupujący zostaje przekierowany na stronę dokonywania płatności gdzie wybierając jedną z dostępnych metod płatności jest zobowiązany zapłacić za świadectwo.
- Po wykonaniu wszystkich powyższych kroków, Kupujący otrzymuje na podany adres e‑mail potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Kupujący otrzyma zamówione świadectwo w sposób i terminie zależnymi od wybranego trybu realizacji i sposobu dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę sprzedaży świadectwa w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący zawiera umowę sprzedaży towaru składając za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, oświadczenie o przyjęciu oferty sprzedaży towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie kliknięcia w umieszczony na stronie Sklepu napis o treści: „zamawiam świadectwo i zobowiązuje się za nie zapłacić”.
- Jeżeli wykonanie zamówienia z jakichkolwiek względów okaże się niemożliwe do wykonania, Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie czternastu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego i zwróci całą otrzymaną od niego cenę za zamówione świadectwo.
§ 4. Płatności
- Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówioną usługę: płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Cena świadectwa charakterystyki energetycznej podana na stronie sklepu jest ceną brutto i zawiera wszystkie obowiązujące podatki. Łącznie z Ceną sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej, Kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy, o ile zgodnie z postanowieniami Regulaminu i dokonanym wyborem Świadectwo charakterystyki energetycznej będzie wysyłane w wersji papierowej.
- Informacje o cenach podane na stronach internetowych Sklepu są wiążące do czasu opublikowania ich zmiany. Na każde sprzedane świadectwo Sprzedawca wystawia faktury VAT.
§ 5. Dostawa
- Świadectwo charakterystyki energetycznej zostanie doręczone Kupującemu, według wyboru Kupującego, w jeden z następujących sposobów:
- drogą elektroniczną: świadectwo charakterystyki energetycznej zostanie przesłane drogą elektroniczną na podany adres e‑mail w terminie zgodnym z wybranym trybem realizacji zamówienia;
- dostawa kurierska: świadectwo charakterystyki energetycznej zostanie dostarczone za pośrednictwem kuriera Inpost na podany adres Kupującego w terminie zgodnym z wybranym trybem realizacji zamówienia i czasem niezbędnym na wykonanie usługi kurierskiej, zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej Inpost;
- dostawa do paczkomatu: świadectwo charakterystyki energetycznej zostanie dostarczone do wybranego paczkomatu w terminie zgodnym z wybranym trybem realizacji zamówienia i czasem niezbędnym na wykonanie usługi kurierskiej, zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej Inpost.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie świadectwa spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez Kupującego lub w przypadku problemów związanych z dostarczeniem poczty elektronicznej ze strony Kupującego.
§ 6. Odpowiedzialność za wady produktów i reklamacje
1. Sprzedawca jako przedsiębiorca ponosi odpowiedzialności względem Kupującego, jako konsumenta, za zgodność świadectwa (towaru) z umową (zamówieniem) na zasadach określonych przez przepisy Rozdziału 5 a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, które w całości zostały przytoczone poniżej.
Rozdział 5a Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta
Art. 43a. [Zakres stosowania przepisów rozdziału; wyłączenie stosowania przepisów k.c.]
1. W razie braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone w niniejszym rozdziale. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące towarem, nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. — Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 i 2337).
2. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się do towaru, który służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej.
Art. 43b. [Zgodność towaru z umową]
1. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi — również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
2) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
2. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi — również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
3) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
4) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
3. Do towarów z elementami cyfrowymi przepisy art. 43k ust. 3 i 4 oraz art. 43l ust. 4 stosuje się odpowiednio.
4. Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lub 3, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 lub 3, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
5. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli:
1) zostało ono przeprowadzone przez przedsiębiorcę lub na jego odpowiedzialność;
2) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią, o której mowa w art. 6 ust. 2.
Art. 43c. [Czasowe granice odpowiedzialności przedsiębiorcy za brak zgodności towaru z umową]
1. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
2. Przedsiębiorca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
3. W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
Art. 43d. [Uprawnienia konsumenta w przypadku braku zgodności z umową]
1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
2. Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
3. Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
4. Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
5. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
6. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
7. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
Art. 43e. [Obniżenie ceny; odstąpienie od umowy]
1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
1) przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2;
2) przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4 – 6;
3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d;
5) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
2. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
3. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
4. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
5. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
7. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Art. 43f. [Powstrzymanie się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez przedsiębiorcę obowiązków z tytułu reklamacji]
Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez przedsiębiorcę obowiązków wynikających z art. 43d i art. 43e.
Art. 43g. [Gwarancja udzielona na rzecz konsumenta]
1. Odstępstwo od warunków gwarancji określonych w reklamie na niekorzyść konsumenta jest bezskuteczne, chyba że oświadczenie gwarancyjne złożone w reklamie przed zawarciem umowy zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej reklama została przeprowadzona, lub w porównywalny sposób.
2. Gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla konsumenta niż określone w art. 43d.3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
4. Sprzedawca nie udziela gwarancji na świadectwo.
5. W przypadku stwierdzenia wady świadectwa, reklamację określającą wadę oraz żądanie dotyczące sposobu realizacji uprawnień Kupującego z tytułu rękojmi, należy przesłać na adres email: kontakt@ekotimbud.pl. Reklamację można złożyć według wzoru umieszczonego na końcu niniejszego regulaminu.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań kupującego w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji przesyłając odpowiedź na email Kupującego, wskazany podczas składania zamówienia.
7. Sprzedawca informuje, iż w razie sporu dotyczącego zakupionego świadectwa, istnieje możliwości skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez złożenie skargi do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta. Właściwość Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta jest uzależniona od miejsca zamieszkania osoby wnoszącej skargę.
8. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunku do Kupujących, którzy nie są konsumentami lub podmiotami, o których mowa w art. 3855 Kodeksu cywilnego.
§ 7. Odstąpienie od umowy
Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt. 3 ) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy ponieważ świadectwo służy wyłącznie zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 8. Ochrona danych osobowych — RODO
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do sporządzenia i dostarczenia świadectwa.
- Sprzedawca zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe Pacjenta zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
Informacja o plikach „cookies” wykorzystywanych przez stronę internetową sklepu została zawarta w zakładce „Polityka prywatności”.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO Sprzedawca jako Administrator danych osobowych kupującego, będącego osobą fizyczną (osoba, której dane dotyczą), podaje następujące informacje.
- Dane dotyczące Administratora:
EkoTimbud Tomasz Kąkol z siedzibą w Legionowo 05 – 120, ul. Mazowiecka 4, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą numer NIP: 536 196 37 80 oraz numer REGON: 522678347., dane kontaktowe: Telefon: +48 515 870 380
Adres e‑mail: ekotimbud@gmail.com; kontakt@ekotimbud.pl
Adres do doręczeń: Legionowo 05 – 120, ul. Mazowiecka 4
2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towaru (dalej: Umowa), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
- wykonania obowiązków prawnych, ciążących na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
- wynikającego z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, to jest:
(i) w celu wykrywania nadużyć i zapobiegania im,
(ii) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń,
(iii) dla celów tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora.
3. Odbiorcami Państwa danych osobowych są:
- podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi doradcze, konsultacyjne, pomoc prawną, podatkową i rachunkową.
4. Wszelkie transfery Państwa danych osobowych odbywają się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Państwa dane osobowe nie będą transferowane do państw spoza obszaru UE, z wyjątkiem danych potrzebnych do dokonania płatności, które w przypadku wybrania metody płatności: Imoje mogą być przekazywane do krajów spoza obszaru UE. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w Polityce prywatności.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy, a w zakresie związanym z obroną lub dochodzeniem roszczeń, do czasu przedawnienia roszczeń. Administrator może przechowywać dane osobowe dłużej, ale stanie się tak wyłącznie z uzasadnionych powodów, jeżeli prawo zezwala na takie przechowywanie.
6. Przysługuje Państwu, w odniesieniu do Państwa danych osobowych, prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania danych osobowych,
- żądania usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- żądania przenoszenia danych do innego administratora danych lub do Państwa (w zakresie określonym art. 20 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
- wniesienia skargi do GIODO w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych.
7. Podanie danych osobowych kupującego jest wymogiem prawnym związanym z realizacją umowy. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości wykonywania Umowy.
§9. Dane kontaktowe EKOTIMBUD
- Ze Sprzedawcą (Sklepem) Kupujący mogą kontaktować w następujący sposób:
- Telefonicznie +48 515 870 380
- Na adres e‑mail: ekotimbud@gmail.com; kontakt@ekotimbud.pl
- Pisemnie, na adres: Legionowo 05 – 120, ul. Mazowiecka 4
§10. Postanowienia końcowe
- We wszystkich sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności:
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
- ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Strona internetowa www.ekotimbud.pl zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory objęte prawem autorskim (takie jak treść zamieszczona w Sklepie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia itp.). Kupujący zobowiązują się szanować prawa własności intelektualnych przysługujących Sklepowi oraz podmiotom trzecim. Każdy Kupujący lub osoba odwiedzająca stronę internetową Sklepu ponosi pełną odpowiedzialność za jakiekolwiek naruszenia postanowień niniejszego punktu.
- O ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej, spory związane z umowami zawartymi na podstawie Regulaminu będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby EkoTimbud Tomasz Kąkol.
- Kupujący zobowiązany jest do nieprzesyłania przez stronę internetową sklepu ani udostępnione sposoby komunikacji treści o charakterze sprzecznym z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego i prawami osób trzecich.
REKLAMACJA (WZÓR)
Ja, niżej podpisany/na niniejszym składam reklamację dotyczącą zamówienia świadectwa charakterystyki energetycznej nieruchomości o danych adresowych:
Miasto:
Ulica:
Numer domu/mieszkania:
Przyczyna zgłoszenia reklamacji:
(należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji)
wnoszę o poprawienie zgłoszonych wad i dostarczenie świadectwa wolnego od wad / oświadczam, iż odstępuję od umowy z uwagi na istotne wady świadectwa . (niepotrzebne skreślić)
……………………………
Podpis konsumenta